torstai 13. joulukuuta 2012

Onni potkaisi ...


... Kahdessa blogiarvonnassa: Onnekkaana voitin keittokirjan sekä ihanan pellavatyynynpäällisen!

Etsin muffinsireseptiä netistä, ja eksyin FOOD52-sivustoille, jossa arvottiin 5 kpl Canelle et Vanille-blogin Aran Goyogan keittokirjaa. Olen seuraillut Aranin kaunista ruokablogia vajaan vuoden verran, joten tiesin että hänen kirjansa oli ilmestynyt, ja kiireesti osallistuin arvontaan. Kettokirja Small Plates and Sweet Treats sisältää gluteenittomia ruokaohjeita, ja todella kauniita valokuvia.



Osallistuakseen arvontaan tuli kirjoittaa millainen gluteeniton ateria ruokkisi vaikka jalkapallojoukkueen - minun vastaukseni on tuossa alakuvassa.


Olin jo unohtanut osallistuneeni arvontaan, kunnes eräänä päivänä sain sähköpostia FOOD52:sta, että olinkin yksi viidestä onnekkaasta keittokirjan voittajasta! Aivan poikkeuksellista - luin postin moneen kertaan ja vastasin kiittäen ja kirjoittaen osoitetietoni.




Ja muutaman viikon jälkeen keittokirja tuli postissa ... täynnä toinen toistaan kauniimpia valokuvia ja herkullisia suolaisia ja makeita ruokaohjeita!

Nyt onkin mistä valita - sekä leipomiseen että kokkaukseen ... kirjoittelen piakkoin kokeiluista - olen valinnut Tomaatti tarte tatin-ohjeen ensimmäiseksi leivottavaksi :)





Ystäväni, jolla on silmää sisustukselle, ja joka on todella taitava ompelemaan ja taikomaan vanhasta uutta, piti Ajatuksia Kaukana-blogissa arvonnan, jossa palkintona oli hänen ompelemansa kaunis pellavainen tyynynpäällinen ... joka koristaa nyt meidän sohvaamme! Olen todella iloinen kauniista tyynystä, nyt joululahjoja neuloessa on niin mukava antaa vasemman käden levätä tyynyn päällä - Kiitos!

 
Iloisin ja onnekkain terveisin
Nina
 
p.s. Nyt on minun vuoroni antaa onnen mennä eteenpäin
ja pitää joulun jälkeen blogiarpajaiset :)

6 kommenttia:

  1. Onnea Nina,ja olipa ihana voitto tuo Aranin kirja.Minä olen parin vuoden ajan seurannut hänen blogiaan,ja voin kuvitella,että kirjakin on todella kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Yaelian, se oli todellakin suuri yllätys! Kirja on hyvin kaunis, olen ihaillut kuvia ja nyt sitten alan katselemaan reseptejä :-)

      Poista
  2. Voititpa ihanan kirjan. Tykkään kovasti näistä visuaalisista nykykeittokirjoista. Tuntuu jopa, että ne kuvat ovat hitusen tärkeämpiä kuin reseptit.
    Tomaatti tarte tatin..mmmm..kuulostaa mielenkintoiselta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Paula, olen samaa mieltä kanssasi, että kirjan kauniiit kuvat varastavat ehkä huomiota jonkun verran resepteiltä. Kirjoittajalle reseptit ovat hyvin keskeisiä, hänellä ja hänen 2:lla lapsellaan on keliaki (tai gluteeni-allergia), joka ennen sen toteamista lamautti hänen elämänsä kokonaan (sairaspedille). Hän alkoi kehitellä itse maukkaita gluteenittomia ruoka-ohjeita, jotka on helppo valmistaa ... jonka myöten elämänlaatu parani.
      Kirjoittelen millainen siitä tarte tatinista tulee...

      Poista
  3. Onnea! Ihania palkintoja ja mielihyvä vielä lisäksi. Toivottavasti lukijakin hyötyy keittokirjasi tuomista kokeiluista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Cheri! Lupaan kirjoitella kokemuksia ja jakaa reseptejä :)

      Poista

On mukava kun kirjoitit kommentin / ajatuksen :-)